ermmm..

Apa ni..kata diri dia bukan untuk aku?

Hidup main main kan aku la...pahal bagi aku tengok muka dia malam merdeka hari tu...aku punyalah kat pelosok hujung padang,dapat nampak dia...Aduh..apa nie?
Dah lah elergik tengok muka dia,tup tup aku pulak duduk kat belakang dia..,Mana nak concentrate kalau dia pun asyik pandang belakang...aku nih kalau boleh nak elak dari dia..kalau dia tak sedar pun takpe sebenarnya..bak kata Kok, dia bukan untuk aku..dah la simkad aku hilang, aku guna nombor tu pakai kacau dia..kalau nombor tu dah hilang..mana dapat kacau dia lagi.
Malam tue sempat aku jeling, dari cincin yang dia pakai..takder pulak cincin 2 biji yg salu dia pakai..check2 dia dah ada org punya kot? mula-mula aku decide taknak jugak pakai cincin tu lagi, tapi blom sampai seminggu aku pun decision, dah aku pakai balik...ish remeh tol la..pakai salah, tak pakai pun salah...Bodoh!! bukannya dia ngan ko lagi..Apahal ko masih nak pakai cincin tu...

....sambung

Posted by --- YaYangLiza --- | at 11:55 PM

0 comments:

Post a Comment