Kata Aku

---LIFE NOT OWEZ PARTLY WE EXPECTED TO BE---


Ohhh...I hate technology, but I can't live without my own technology...wahahaha

Intro aku yang mengeluh tapi kena admit tak leh lari dari meng update kan diri anda dari sebarang jenis trend masa ni...tak banyak or dari tak tahu langsung, at least kalau kawan kawan bertanya, pandai menjawab, ada idea or point kat situ...cukup la tu erk??

Nie aku nak cakap pasal cara mengorat trend masa kini. Tak kira samada korang nak ngorat awek atau mamat atau gay sekali pun ( ada meh? )...cara nya tak jauh beza.

Kalau di imbas atau di ingat semula zaman zaman dulu kan, kalau part nak tackle tue dah 2-3 kali jumpa memang dah berani mintak number phone kan? Ok la tuh...Kalau si dia taknak kasi pun up to them la kan but cara tu comman orang buat. Tak mulakan langkah seterusnya mana nak jalan misi korang kalau asyik tunggu sama nak mintak number phone dulu...Aku bercakap macam aku pro sungguh bab cintan nie...wahahaha

Tapi sekarang...aku nak tanya...aku pun baru realise kot. Sekarang kalau baru terjumpa kawan-kawan baru, apa yang diaorang tanya dulu??.....ermmm....

" ADA FACEBOOK?"

Betol kan? wahahaha. Benda nie terkena kat diri aku sendiri arr...Hari tu tengah chatting ngan sorang member nie, lama gak dah kenal tapi baru malam tu dia memberanikan diri nak tanya samada aku nie ada facebook ke tidak. Antara dialog kitaorang.

Dia : Lama dah kenal ngan kitak, sik pernah kmk bertanya ngan ktk nak?

Aku : Aok...nak nanya apa tek?

Dia : Ada fb sik?

Aku : Bah, ya jak tek? =))
( nie ikon ketawa tak hingat dunia sambil bergoleng-goleng)


SitUasi KeDua

Baru habis attend dinner so lepak sorang sorang kat lobby sambil cuci mata. Tiba-tiba mamat sorang nie datang duduk berhadapan ngan sofa aku. Aku mula-mula senyum, maybe dia guest kat situ kot. Tengok aku macam tak best sangat kot,so dia tanya

Dia : Got function just now huh?

Aku : Ya...hiding for a while...

Dia: Hahaha ( lucu meh aku cakap macam tu? ) Ok, got fb ??

Aku: Ermm....(senyum)




See?? mana ada macam dulu dulu kan terus mintak no tepon...wahahaha..Orang dah tanya email fb dah. Aku agak friend list aku tuh ramai lagi yang aku tak kenal dari member yang betol betol aku kenal kot. Itulah penangan makhluk yang bernama Facebook. Aku nak cakap pasal tu jek...


Ok lah,aku blah dulu..ada idea nanti aku buat entri baru. Dah tu,sama-sama kita buang masa baca blog merapu. Apa-apa pun aku nak taip kat sini gak, lantak aku la erk??..Weekend cam gini sungguh aku mati kutu tak tau apa nak buat. Betol la kata orang kan..rather to be busy than just sitting there with nothing to do. So damn, I wish today is Monday.

Posted by --- YaYangLiza --- | at 1:56 AM

0 comments:

Post a Comment