My December

I guess aku la orang yang paling last tahu dia nak kawen end of this month..

So cruel huhh?

Some thought that cross my mind,"kenapa dia layan aku baik sangat sepanjang masa ni?"
Aku memang tak harapkan dia lagi...lama dah perasaan itu hilang bila aku sedar yang I should let him go...

Aku tahu hakikat dan kebenaran memang selalu depan mata aku. Tak payah aku nak bersusah payah nak dicari. Hakikat sungguh pedih. Kitaorang pernah berjanji tak akan sebut pasal feeling feeling ni semua...dia minta aku lupa kan dia, aku dah buat...dengan sehabis hati aku relakan dia pergi. Betol la kata orang kan, if you really love someone, you should really let him go dengan cara bagus. Aku rasa tenang aku dapat lepaskan dia pergi. Aku dapat lupakan sikit demi sedikit. Credit to him.

Tapi kenapa aku mesti sedih lagi bila aku tahu dia nak jadi suami orang? sepatutnya aku gembira...

So sorry tak dapat pegi bila ko jemput pegi untuk wedding ko nanti...appreciate it with noted. Aku boleh tipu ko apa saja kan untuk elak dari attend wedding tapi one fact for real, I'm not that strong...

Engkau pun dah nak kawen, aku harap rasa sedih aku nie sementara.Aku dah cukup penat, cukup berfikir benda-benda yang sangat remeh temeh. Benda remeh temeh ni lah yang buat aku jadi tak keruan. Mulut aku popet-popet said aku tersangat ok, dalam hati Tuhan saja yang tahu betapa aku nak ko. I guess aku cukup bagus hiding my feeling on you sampai buat ko terfikir aku betol betol ok kan? Aku dah tak susahkan hati ko lagi kan? Am i good in acting? I wish you all the best. Forgive me for all this 15 years...

Hakikat pada manusia, selalu suka pada benda yang memang tak mampu kita dapat.
Kenapa perlu berharap?...

Posted by --- YaYangLiza --- | at 11:27 PM

0 comments:

Post a Comment